Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 iulie 2011

Insula Rab Croatia - paradisul copiilor

Salutare,

Long time no write and speak:) Ma gasesc in fata laptopului extaziata pur de ultimul concediu! Insula Rab din Croatia a fost alegerea noastra pentru mare de anul acesta si a fost una geniala!!

Insula e plina de pini si se fac aerosoli si de mare si de munte din cauza pinilor. Of, de cate ori mi-a trecut prin minte sa arunc cateva plase de conuri pe la noi prin parc:)

Am plecat de la Sibiu - Timisoara - Belgrad - Zagreb -Jablanac - Rab. Arata ca e mai scurt pe harta si am zis ca scapam repede de Romania!! WRONG!! Am prins un trafic infernal pana la Timisoara si am facut 5 ore jumatate. Horror!! Era deja catre seara si spre disperarea mea ne-a plouat catre Belgrad si am mai facut pana acolo 4 ore! Am uitat sa zic de ora petrecuta in vama la sarbi?? jeezz...

Oricum, cand deja eram intrata pe autostrada, ma gandeam deja unde opresc pe drumul inapoi:) in Ungaria!!!!!

Am ajuns de dimineata la ferryboat in Jablanac si am gasit o coada de toata frumusetea!! Pitica mea doarmea linistita in masina si a durat o postate pana sa ajungem pe ferry!

Oricum odata ajunsi nu m-as si dat dusa de acolo!! Mi-a sarit toata oboseala, ne-am schimbat si alergat pe faimoasa plaja pt bebei!!

Acolo:) o feerie de pampersi, lopatele, sepcute si chestii gonflabile! O apa mica mica, testata la adancime de un bebe care mergea busilea in apa! Calda apa, faina vreme, companie multa.. ce mai... paradisul bebeilor si al nostru!! Apa curata, limpede, de un turcoaz fascinant.

Plaja se numeste Lopar si e ca o statiune mica, gen Eforie la noi. Cu pensiuni si hoteluri localizate pe langa plaja. Totusi, noi am ales sa stam la Hotel Padova, in capitala insulei. Sunt 16 km pana la plaja pe care i-am parcurs cu bucurie de 2 ori pe zi.

Dimineata mergeam in tura de aerosoli cu caruciorul pe o promenada lata de 3 metrii intre pini si mare. Respirat adanc, tras in piept si da-i cu cafeaua. Unii cu laptele:))

La pranz, cel tarziu la 12:00 eram inapoi in Rab si mergeam la dna cu standul cu fructe de peste drum de hotel. Zmeura, rozinchine, cirese, pepeni din Zadar (suuupperrr buni) si smochine. In Rab am invatat ce buna e dulceata de smochine si ce bune sunt direct din copac:)

Ne-a placut ata de tare incat in 2012 ne-am intors. La acelasi hotel, de data asta 10 zile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu