Faceți căutări pe acest blog

vineri, 1 octombrie 2010

Propun La Leche League www.llli.org Punct ro???

Nu pot rata acest subiect. Pur si simplu nu il pot ocoli! Dupa cum stiti am o fetita de 8 luni si de cand am nascut deja s-a taiat 15% din indemnizatia de crestere a copilului. Acuma, se vorbeste de o noua taiere! Incercand sa nu deraiez catre obscen si vrajitorie neagra, o sa incerc sa subliniez cateva din lucrurile ce se pot face pentru imbunatatirea lucrurilor.

Haideti sa incurajam alaptatul inca din maternitate. E putin mai greu sa te ocupi ca asistenta de toate mamele din spital, dar sigur e mai ieftin decat sa dai lapte praf. Sa nu uitam de consilierii asa zisi din spitale. Eu nu am vazut nici unul la maternitatea din Sibiu desi era birou special. Pe dincolo exista La Leche League. Cu sprijinul lor alapteaza mult mai multe femei decat ar face-o in mod normal. Laptele praf era subventionat pana acum ceva timp (acuma nu mai e). Oare nu e mai simplu sa incurajezi printr-o asistenta in plus sau o fundatie non profit alaptatul decat sa platesti lapte praf? Eu as vrea sa impartasesc ce am invatat eu pe parcursul alaptarii fetitei mele. Dar cui? Cum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu