Faceți căutări pe acest blog

marți, 27 iulie 2010

Sylt - insula viselor

Syltul l-am descoperit in urma unei descrieri frumoase a unei bune prietene care locuieste acolo.

Membra a forumului DC , citeam despre viata in Germania. Exista o sansa mare sa ma mut acolo cu cel care urma sa imi devina sot.

Am plecat inspre Hamburg in mai convinsa fiind ca o sa mergem sa vizitam insula.
Zilele din Sylt au venit ca si cadou in urma logodnei:)

Mai jos incerc sa fac o insiruire a elementelor ce m-au atras catre insula:

Trenul care este singurul mijloc de acces pe insula, poate sa treaca aproape prin apa din cauza fluxului.


Daca e reflux se vede asa:



Forma insulei e de asemenea deosebita. Apare in toate albumele, suvenirurile specificce insulei. Noi avem of course magnetul.





Dunele de nisip iti dau impresia unui desert. Surpriza apare din spatele dunelor, de unde vine Marea Nordului. Impresionant..



Acoperisurile specifice sunt din stuf. Iti lasa impresia unor casute din Hans Christian Anderson. Am aflat ca noile constructii din zonele protejate trebuie sa respecte normele zonei si sa construiasca cu materiale din zona. Sounds good.....



Sylt e locul de joaca al bogatilor Germaniei. Datorita frumusetii salbatice, videclipuri, photoshooting`uri si filme sunt facute acolo. Trupa germana Die Fantastichen Vier i-a dedicat insulei o melodie in anii 80 - Ich will zuruck nach Westerland.

Sa nu uit de faimosul lant de restaurante Gosch, unde se mananca produse din peste foarte gustoase. Le gasiti in aeroporturi si in garile oraselor mari din Germania. Eu am gasit in Hauptbanhhof in Hamburg si Hannover. Bineinteles, cel mai mare e in Lyst pe Sylt.



Sa nu uit de emblematicele strandkorbe. Toata plaja e impanzita de ele. Sunt elegante, dau un spirit classy plajei si sunt perfecte pentru privit apusul in doi.



Gandul imi zboara foarte des inspre ea. Insula mea e viselor. Sylt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu