Faceți căutări pe acest blog

luni, 17 august 2009

Sarba ca la Braila:) nuna mare!

Am fost nuna mare in weekend la prietena mea din tinerete! A fost o veselie generala si o mare nebunie ! Incepand cu fotograful care ne-a facut sa izbucnim in ras de prea multe ori, incercand sa aranjeze in fotografie aproape 30 de oameni! Si dupa 5 minute de facut poze: ATENTIE, ACUMA INCEPEM!

S-a lasat cu chiuituri, cu hore, cu sarbe, cu invitati din Braila care au inveselit si schimbat cursul plictisitoarei si tipicii nunti de Sibiu! 40 de oameni intr-un efort supraomenesc, au plecat cu un autocar de la Braila, au dansat si mancat la nunta vreme de 12 ore si inapoi la Braila inca 12 ore! De apreciat si jos palaria!

2 comentarii:

  1. """la prietena mea din tinerete! """""....Vaaaaiiiii,cat esti de batranaaaa!:-)))
    Daca matale esti batrana,eu mi-s deja fosila,nu?:-)))))
    Ma bucur ca te-ai simtit minunat la nunta si chiar sunt pe lumea asta,inca,oameni care stiu sa se distreze frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Era doar o figura de stil! Prietena mea din tinerete insemnand de cand eram in gradinita:)

    RăspundețiȘtergere